Inspirujące rozwiązania marketingowe Ricoh na B2B Marketing Expo
Ricoh po raz pierwszy jako wystawca weźmie udział w B2B Marketing Expo. Firma zaprezentuje zaawansowane oprogramowanie pozwalające zwiększyć efektywność oraz usprawnić zarządzacie dystrybucją wydruków.
"Ricoh kontynuuje prace nad połączeniem świata e-marketingu opartego na danych i druku personalizowanego. B2B Marketing Expo to doskonała okazja aby spotkać się z przedstawicielami różnych branż oraz porozmawiać o tym, dlaczego firmy powracają do direct mailingu” – powiedział Erwin Busselot, Business Innovations & Solutions Director, Commercial Printing, Commercial and Industrial Printing Group, Ricoh Europe.
„Według danych zebranych przez Royal Mail, aż 92% spersonalizowanych przesyłek reklamowych jest otwieranych przez ich adresatów, a 48% dorosłych w Wielkiej Brytanii podejmuje działania zakupowe po zapoznaniu się z treścią przesyłki. Direct mailing osiąga również wyższy zwrot z inwestycji niż marketing internetowy. Wydruk personalizowany okazuje się być bardzo skutecznym sposobem angażowania odbiorców, szczególnie w wielokanałowych kampaniach” – dodaje Busselot.
Innowacyjne możliwości zostaną pokazane na B2B Marketing Expo na urządzeniach serii Ricoh Pro™ C7100X, które pozwalają na dokładne dopasowanie parametrów wydruku i uzyskanie wyższej jakości odwzorowania obrazu. Co więcej, system Ricoh zapewnia możliwość druku na różnorodnych podłożach, m.in. moletowanych, a piąta stacja na biały, przezroczysty lub neonowo żółty i różowy toner pozwala na realizację niestandardowych, przykuwających wzrok, efektownych projektów.
W strefie Ricoh zaprezentowane zostanie również oprogramowanie marketingowe producenta, w tym MarcomCentral, które pozwala centralnie zarządzać zasobami marketingowymi, aby zapewnić kontrolę nad zbieranymi danymi. Przedstawiciele Ricoh pokażą także aplikację Clickable Paper.
Konferencja poświęcona sprzedaży i marketingowi odbędzie się w Londynie, w dniach 21-22 marca i ma przyciągnąć ponad 10 tysięcy odwiedzających.
W tej samej kategorii
- „Quiet quitting” mit czy prawdziwy problem?
- [INFORMACJA] Możliwe opóźnienia realizacji zamówień
- Złoty i srebrny – nowe tonery specjalne od Ricoh
- Zwiększona elastyczność produkcji dzięki nowej maszynie hybrydowej Flora X20 UV wyprodukowanej we współpracy z Ricoh
- Zmiana na stanowisku Indirect Sales Director w Ricoh Polska
- Wyróżnienia Buyers Lab dla Ricoh
- Wyróżnienia BLI dla systemów produkcyjnych Ricoh
- Wspieramy WOŚP - dowiedz się jak!
- Trzy nowe aparaty w ofercie Ricoh
- Tonery Ricoh z certyfikatem Smithers Pira
Tagi:
- „Quiet quitting” mit czy prawdziwy problem?
- [INFORMACJA] Możliwe opóźnienia realizacji zamówień
- Złoty i srebrny – nowe tonery specjalne od Ricoh
- Zwiększona elastyczność produkcji dzięki nowej maszynie hybrydowej Flora X20 UV wyprodukowanej we współpracy z Ricoh
- Zmiana na stanowisku Indirect Sales Director w Ricoh Polska
- Wyróżnienia Buyers Lab dla Ricoh
- Wyróżnienia BLI dla systemów produkcyjnych Ricoh
- Wspieramy WOŚP - dowiedz się jak!
- Trzy nowe aparaty w ofercie Ricoh
- Tonery Ricoh z certyfikatem Smithers Pira