Drukowane wspomnienia – Projekt CSR Ricoh i Alzheimer’s Research
Dziś odbyło się oficjalne otwarcie platformy http://www.printed-memories.com/pl/. Portal jest częścią programu CSR realizowanego przez Ricoh we współpracy z Alzheimer’s Research – Printed Memories – Drukowane wspomnienia. Na http://www.printed-memories.com/pl/ można stworzyć kartkę ze zdjęciem symbolizującym ważne wspomnienie, która następnie zostanie wydrukowana i wysłana do odbiorcy z dowolnej części świata. Od nadawcy pobierana jest wpłata w wysokości 1 GBP, a cały dochód przeznaczony jest na wsparcie badań realizowanych przez Alzheimer's Research. W pełni zautomatyzowany proces produkcji i wysyłki kartek realizowany jest w Centrum Technologicznym Ricoh w Telford w Wielkiej Brytanii. Portal jest dostępny w wersji angielskiej, hiszpańskiej, włoskiej i polskiej.
„Jestem niezwykle dumny z naszej inicjatywy Printed Memories – Drukowane Wspomnienia. Cieszymy się, że możemy wykorzystać możliwości oferowane przez rozwiązania Ricoh do stworzenia unikalnej kartki, która pomoże nie tylko przywrócić wspomnienia, ale również zebrać środki na walkę z chorobami demencyjnymi” – powiedział Javier Diez-Aguirre, Vice President, Corporate Marketing, CSR & Environment, Ricoh Europe.
Timothy Parry, Director of Communications and Partnerships w Alzheimer’s Research dodał: „Nasza współpraca z Ricoh to dobry przykład tego w jaki sposób można wykorzystać nowoczesne technologie w szczytnym celu. Wierzymy, że wsparcie, które otrzymamy dzięki tej akcji pomoże nam do 2025 roku stworzyć pierwszą skuteczną terapię chorób demencyjnych.”
Więcej informacji na stronie: http://www.printed-memories.com/pl/
Więcej informacji na temat Alzheimer's Research na stronie: www.alzheimersresearchuk.org.
W tej samej kategorii
- „Quiet quitting” mit czy prawdziwy problem?
- [INFORMACJA] Możliwe opóźnienia realizacji zamówień
- Złoty i srebrny – nowe tonery specjalne od Ricoh
- Zwiększona elastyczność produkcji dzięki nowej maszynie hybrydowej Flora X20 UV wyprodukowanej we współpracy z Ricoh
- Zmiana na stanowisku Indirect Sales Director w Ricoh Polska
- Wyróżnienia Buyers Lab dla Ricoh
- Wyróżnienia BLI dla systemów produkcyjnych Ricoh
- Wspieramy WOŚP - dowiedz się jak!
- Trzy nowe aparaty w ofercie Ricoh
- Tonery Ricoh z certyfikatem Smithers Pira
Tagi:
- „Quiet quitting” mit czy prawdziwy problem?
- [INFORMACJA] Możliwe opóźnienia realizacji zamówień
- Złoty i srebrny – nowe tonery specjalne od Ricoh
- Zwiększona elastyczność produkcji dzięki nowej maszynie hybrydowej Flora X20 UV wyprodukowanej we współpracy z Ricoh
- Zmiana na stanowisku Indirect Sales Director w Ricoh Polska
- Wyróżnienia Buyers Lab dla Ricoh
- Wyróżnienia BLI dla systemów produkcyjnych Ricoh
- Wspieramy WOŚP - dowiedz się jak!
- Trzy nowe aparaty w ofercie Ricoh
- Tonery Ricoh z certyfikatem Smithers Pira