Klienci Ricoh zadowoleni z rozwoju usług Business Process Services
Wyniki badań przeprowadzonych wśród klientów Ricoh na temat Business Process Services pokazują, że usługi te spełniają ich oczekiwania w najwyższym stopniu.
275 klientów Ricoh z Belgii, Francji, Niemiec, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii podzieliło się swoją opinią na temat rozwijanych przez Ricoh usług Business Process Services. Z badań wynika, że aż 88% klientów potwierdziło, że poleci usługi Ricoh innym osobom, natomiast 81% badanych zapewniło, że skorzysta z nich ponownie. Klienci wyrazili także swoją opinię na temat satysfakcji z dostawy produktów Ricoh, z której zadowolonych jest 86% osób. Kontakt z klientem pozytywnie ocenia 84%, natomiast z zarządzania w ramach Business Process Services zadowolonych jest 82% badanych.
Klient Ricoh, Gaspare Ariomondi, Purchasing & General Services, SIAD Macchine Impianti powiedział: „Ricoh świetnie zarządza procesem produkcyjnym zapewniając dokładne, złożone pakiety dokumentów gotowe do wysyłki. Ponieważ są one drukowane na żądanie, możemy spokojnie wprowadzać zmiany do ostatniej chwili. Dokładnie takiego rozwiązania potrzebowaliśmy”.
Edward Gower-Isaac, Vice President, Business Process Services, Ricoh Europe, dodał: „Nasza współpraca z klientami ma na celu zwiększenie ich wydajności, poprawę wyników oraz obniżanie kosztów produkcji. Klient zawsze jest u nas w centrum uwagi – to podejście pozwala mu zapoznać się z naszą pracą i organizacją, dzięki czemu zarządzanie oraz dystrybucja kluczowych informacji jest przeprowadzana w możliwie jak najbardziej wydajny sposób.”
Zaprojektowany w celu zwiększenia efektywnego przepływu informacji pakiet usług Ricoh Business Process Services, pozwala dostosować komunikację wewnętrzną firmy do jej potrzeb oraz pomaga w przejściu z formatów papierowych na wielokanałowe.
W tej samej kategorii
- „Quiet quitting” mit czy prawdziwy problem?
- [INFORMACJA] Możliwe opóźnienia realizacji zamówień
- Złoty i srebrny – nowe tonery specjalne od Ricoh
- Zwiększona elastyczność produkcji dzięki nowej maszynie hybrydowej Flora X20 UV wyprodukowanej we współpracy z Ricoh
- Zmiana na stanowisku Indirect Sales Director w Ricoh Polska
- Wyróżnienia Buyers Lab dla Ricoh
- Wyróżnienia BLI dla systemów produkcyjnych Ricoh
- Wspieramy WOŚP - dowiedz się jak!
- Trzy nowe aparaty w ofercie Ricoh
- Tonery Ricoh z certyfikatem Smithers Pira
Tagi:
- „Quiet quitting” mit czy prawdziwy problem?
- [INFORMACJA] Możliwe opóźnienia realizacji zamówień
- Złoty i srebrny – nowe tonery specjalne od Ricoh
- Zwiększona elastyczność produkcji dzięki nowej maszynie hybrydowej Flora X20 UV wyprodukowanej we współpracy z Ricoh
- Zmiana na stanowisku Indirect Sales Director w Ricoh Polska
- Wyróżnienia Buyers Lab dla Ricoh
- Wyróżnienia BLI dla systemów produkcyjnych Ricoh
- Wspieramy WOŚP - dowiedz się jak!
- Trzy nowe aparaty w ofercie Ricoh
- Tonery Ricoh z certyfikatem Smithers Pira