Elektroniczny obieg faktur w Docuware

  • admin
  • 2021-06-17
  • 354

Elektroniczny obieg faktur sprawia, że zadania w firmie mogą być realizowane szybciej i sprawniej. Działy finansowo-księgowe zwykle korzystają z kilku systemów. Ciągle jednak istnieje wiele procesów, które trzeba wykonywać w sposób manualny. Dlatego też warto postawić na elektroniczny obieg faktur w firmie. Dzięki temu odciążymy pracowników od wielu żmudnych zadań. Unikniemy również sytuacji, w której będą musieli poświęcać dużo czasu na szukanie dokumentacji, znajdującej się w różnych miejscach bądź systemach.

Docuware gwarantuje szybki dostęp do informacji


Elektroniczny obieg faktur w Docuware pozwala na szybki dostęp do wszystkich potrzebnych danych i informacji. Można również bez problemu przesłać je do innych systemów. DocuWare wykorzystuje możliwości oferowane przez sztuczną inteligencję. System uczy się i automatycznie potrafi rozpoznać oraz wyodrębnić numer zamówienia, datę, nazwę firmy, kwotę netto, wartość podatku VAT oraz inne potrzebne informacje. Użytkownik korzystający z DocuWare  może  zamieścić na dokumencie adnotacje, notatki lub pieczątki. Wszystkie dokumenty, które trafiają do systemu są zapisywane w bezpiecznym archiwum. ułatwia to wyszukiwanie i zapewnia większą dostępność danych.


Elektroniczny obieg faktur kosztowych w firmie bardzo dobrze sprawdza się w roli “strażnika” terminowości procesów. Na przykład w sytuacji nieobecności pracownika odpowiedzialnego za akceptację danego dokumentu. System zadba o to, by przypisane do danej osoby zadania, zostały przekazane do kogoś innego. Jedyne co należy zrobić, to wprowadzić informację o nieobecności do systemu. Wówczas Docuware przypisze część zadań do osoby, która przejmie obowiązki nieobecnego. System automatycznie informuje  użytkownika o zaległym zadaniu. Osoby upoważnione mają możliwość weryfikacji u kogo w danym momencie znajduje się dokument. Wskazane osoby mogą też posiadać uprawnienia do tego, by przejąć zadania innych uczestników procesu. W każdym momencie mamy dostęp do informacji, na jakim etapie procesu znajduje się dany dokument oraz kto i kiedy wprowadzał w nim zmiany.


Elektroniczny obieg faktur pozwoli Twojej firmie zaoszczędzić

Elektroniczny system dokumentów w Docuware pozwoli Twojej firmie na spore oszczędności. Obsługa każdej faktury wymaga bowiem wykonania wielu czynności. Nawet jeżeli są to drobne zadania, to w skali tygodnia lub miesiąca, może się to przełożyć na konkretny wynik. Przykładowo:



  • firma, która zatrudnia 50 osób, 1 oddział, 1000 dokumentów obsługuje dział księgowy - może zaoszczędzić blisko 100 godzin roboczych w miesiącu;
  • firma zatrudniająca 200 osób, 4 oddziały, 10000 dokumentów obsługuje dział księgowy - może zaoszczędzić więcej niż 750 roboczogodzin w trakcie miesiąca.


System obiegu faktur kosztowych pomoże Twojej firmie zaoszczędzić - nietrudno jest zaoszczędzone godziny przeliczyć na pieniądze. 

Decydując się na elektroniczny system obiegu faktur Docuware, masz gwarancję, że dostosujemy go do potrzeb Twojej firmy. Wspólnie z naszymi Klientami dokonujemy analizy wielkości danej firmy oraz ustalamy priorytety. System obiegu faktur Docuware usprawni codzienną pracę oraz procesy związane z dokumentacją, pozwoli też wyeliminować wiele błędów i uniknąć sytuacji, które powodują przestój w firmie.

Ricoh Sklep - sklep z drukarkami Ricoh, kopiarkami Ricoh i tonerami do drukarek


Nie znalazłeś szukanego produktu? Skontaktuj się z nami!

730 282 929
[email protected]
Formularz kontaktowy