Elektroniczny obieg faktur z DocuWare
Zapisz się na Webinar już teraz i odbierz swój zielony upominek: [KLIKNIJ]
Procesy związane z obsługą faktur w firmie są zazwyczaj pracochłonne i zabierają sporo czasu. Elektroniczny obieg faktur, który można wprowadzić dzięki DocuWare, to rozwiązanie, które sprawia, że codzienna praca przebiega sprawniej oraz bardziej wydajnie.
Jeśli pracujemy w oparciu o papierowe wersje dokumentów to musimy liczyć się z faktem, że pracownicy będą poświęcać bardzo dużo czasu na manualne wprowadzanie danych i kontrolowanie procesu zatwierdzania. Cyfryzacja obiegu faktur pozwala zredukować koszta i zapewnić większy komfort pracy. Elektroniczny obieg faktur oferowany przez Ricoh, umożliwia automatyzację procesów na każdym etapie. Nasz system elektronicznego obiegu faktur wyposażyliśmy w liczne udogodnienia, dostosowane do potrzeb firm. Decydując się na nasze usługi, usprawnisz procesy biznesowe i przyczynisz się do rozwoju swojej firmy.
Zalety korzystania z elektronicznego obiegu faktur
Co możesz zyskać, gdy wprowadzisz elektroniczny obieg faktur kosztowych w swojej firmie?
- automatyzację czynności, które dotąd wykonywane były ręcznie, np. przepisywanie danych z papierowych dokumentów;
- przeniesienie zadań z działów o wyższych kosztach pracy do działów o niższych kosztach, np. przesunięcie rejestracji umów z działu prawnego do działu administracyjnego;
- sprawniejszą organizację pracy, zmniejszenie przypadków zagubień dokumentów, lepszą kontrolę nad terminami związanymi z dokumentacją;
- redukcję ilości zużywanego papieru oraz kosztów wydruku, dzięki korzystaniu z dokumentów elektronicznych zamiast papierowych.
- Automatyzacja obiegu faktur z DocuWare
System DocuWare umożliwia w pełni bezpieczny oraz zautomatyzowany elektroniczny obieg faktur w firmie. Dzięki niemu dokumenty pochodzące z różnych źródeł, np. z maila lub skanera urządzenia drukującego są zapisywane szybko i dokładnie. To elektroniczny obieg dokumentów, który pozwoli na zautomatyzowanie procesów od importu, przez zatwierdzenie, do zarchiwizowania oraz eksportu do FK. Faktury, które zostają zapisane w DocuWare są przechowywane w bezpiecznym cyfrowym archiwum, które można szybko przeszukiwać.
Usprawnienie pracy w Księgowości i Finansach
Jeśli zależy Ci na tym, by praca w Księgowości i Finansach przebiegała płynnie, umożliwią Ci to systemy zarządzania dokumentami oferowane przez Ricoh Ci. Jakie korzyści niesie za sobą usprawnienie procesów dla Księgowości i Finansów?
- bardzo szybkie odczytywanie danych z faktury;
- możliwość sprawdzenia informacji, porównania z zamówieniami, co pozwala na zyskanie pełnego obrazu procesów zakupowych;
- automatyczne zatwierdzanie faktur pochodzących od stałych dostawców, zgodnych z zamówieniem;
- wysyłanie faktur do odpowiednich osób na podstawie kwoty, dostawcy itd.;
- wyeliminowanie duplikatów faktur;
- eliminacja papieru;
- oszczędność czasu;
- sprawna konfiguracja;
- uproszczony oraz przyspieszony audyt;
- zintegrowanie z systemem ERP;
- zgodność z innymi systemami;
- bezpieczne oraz łatwe w obsłudze archiwum.
Obecnie firmy muszą szukać rozwiązań, które pozwolą im sprawnie funkcjonować w modelu pracy zdalnej i hybrydowej. Ułatwienia, takie jak elektroniczny obieg faktur zapewniają szybki dostęp do procesów i dokumentów. Pozwalają również zaoszczędzić czas oraz zredukować koszty i skoncentrować się na ważniejszych kwestiach w firmie.
Dowiedz się więcej odwiedzając nasz profil na portalu Facebook
W tej samej kategorii
- „Quiet quitting” mit czy prawdziwy problem?
- [INFORMACJA] Możliwe opóźnienia realizacji zamówień
- Złoty i srebrny – nowe tonery specjalne od Ricoh
- Zwiększona elastyczność produkcji dzięki nowej maszynie hybrydowej Flora X20 UV wyprodukowanej we współpracy z Ricoh
- Zmiana na stanowisku Indirect Sales Director w Ricoh Polska
- Wyróżnienia Buyers Lab dla Ricoh
- Wyróżnienia BLI dla systemów produkcyjnych Ricoh
- Wspieramy WOŚP - dowiedz się jak!
- Trzy nowe aparaty w ofercie Ricoh
- Tonery Ricoh z certyfikatem Smithers Pira