Elektroniczny obieg faktur z DocuWare

  • admin
  • 2021-04-29
  • 498

Zapisz się na Webinar już teraz i odbierz swój zielony upominek: [KLIKNIJ]

Procesy związane z obsługą faktur w firmie są zazwyczaj pracochłonne i zabierają sporo czasu. Elektroniczny obieg faktur, który można wprowadzić dzięki DocuWare, to rozwiązanie, które sprawia, że codzienna praca przebiega sprawniej oraz bardziej wydajnie.

Jeśli pracujemy w oparciu o papierowe wersje dokumentów to musimy liczyć się z faktem, że pracownicy będą poświęcać bardzo dużo czasu na manualne wprowadzanie danych i kontrolowanie procesu zatwierdzania. Cyfryzacja obiegu faktur pozwala zredukować koszta i zapewnić większy komfort pracy. Elektroniczny obieg faktur oferowany przez Ricoh, umożliwia automatyzację procesów na każdym etapie. Nasz system elektronicznego obiegu faktur wyposażyliśmy w liczne udogodnienia, dostosowane do potrzeb firm. Decydując się na nasze usługi, usprawnisz procesy biznesowe i przyczynisz się do rozwoju swojej firmy.


Zalety korzystania z elektronicznego obiegu faktur

Co możesz zyskać, gdy wprowadzisz elektroniczny obieg faktur kosztowych w swojej firmie?


  • automatyzację czynności, które dotąd wykonywane były ręcznie, np. przepisywanie danych z papierowych dokumentów;
  • przeniesienie zadań z działów o wyższych kosztach pracy do działów o niższych kosztach, np. przesunięcie rejestracji umów z działu prawnego do działu administracyjnego;
  • sprawniejszą organizację pracy, zmniejszenie przypadków zagubień dokumentów, lepszą kontrolę nad terminami związanymi z dokumentacją;
  • redukcję ilości zużywanego papieru oraz kosztów wydruku, dzięki korzystaniu z dokumentów elektronicznych zamiast papierowych.
  • Automatyzacja obiegu faktur z DocuWare

System DocuWare umożliwia w pełni bezpieczny oraz zautomatyzowany elektroniczny obieg faktur w firmie. Dzięki niemu dokumenty pochodzące z różnych źródeł, np. z maila lub skanera urządzenia drukującego są zapisywane szybko i dokładnie. To elektroniczny obieg dokumentów, który pozwoli na zautomatyzowanie procesów od importu, przez zatwierdzenie, do zarchiwizowania oraz eksportu do FK. Faktury, które zostają zapisane w DocuWare są przechowywane w bezpiecznym cyfrowym archiwum, które można szybko przeszukiwać. 


Usprawnienie pracy w Księgowości i Finansach

Jeśli zależy Ci na tym, by praca w Księgowości i Finansach przebiegała płynnie, umożliwią Ci to systemy zarządzania dokumentami oferowane przez Ricoh Ci. Jakie korzyści niesie za sobą usprawnienie procesów dla Księgowości i Finansów?


  • bardzo szybkie odczytywanie danych z faktury;
  • możliwość sprawdzenia informacji, porównania z zamówieniami, co pozwala na zyskanie pełnego obrazu procesów zakupowych;
  • automatyczne zatwierdzanie faktur pochodzących od stałych dostawców, zgodnych z zamówieniem;
  • wysyłanie faktur do odpowiednich osób na podstawie kwoty, dostawcy itd.;
  • wyeliminowanie duplikatów faktur;
  • eliminacja papieru;
  • oszczędność czasu;
  • sprawna konfiguracja;
  • uproszczony oraz przyspieszony audyt;
  • zintegrowanie z systemem ERP;
  • zgodność z innymi systemami;
  • bezpieczne oraz łatwe w obsłudze archiwum.


Obecnie firmy muszą szukać rozwiązań, które pozwolą im sprawnie funkcjonować w modelu pracy zdalnej i hybrydowej. Ułatwienia, takie jak elektroniczny obieg faktur zapewniają szybki dostęp do procesów i dokumentów. Pozwalają również zaoszczędzić czas oraz zredukować koszty i skoncentrować się na ważniejszych kwestiach w firmie.


Dowiedz się więcej odwiedzając nasz profil na portalu Facebook

[KLIKNIJ]

Ricoh Sklep - sklep z drukarkami Ricoh, kopiarkami Ricoh i tonerami do drukarek


Nie znalazłeś szukanego produktu? Skontaktuj się z nami!

730 282 929
[email protected]
Formularz kontaktowy