[INFORMACJA] Możliwe opóźnienia realizacji zamówień
W związku z końcem roku finansowego w firmie Ricoh prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Zamówienia, na których realizacji zależy Państwu w marcu, powinny zostać złożone najpóźniej do wtorku 21.03 br.
Zamówienia złożone po dacie podanej powyżej, będą realizowane, aczkolwiek termin ich realizacji może zostać wydłużony. W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu.
sklep stacjonarny: 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 35
nr tel.: 730 282 929
e-mail: [email protected]
Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość,zespół Ricohsklep.
W tej samej kategorii
- „Quiet quitting” mit czy prawdziwy problem?
- Złoty i srebrny – nowe tonery specjalne od Ricoh
- Zwiększona elastyczność produkcji dzięki nowej maszynie hybrydowej Flora X20 UV wyprodukowanej we współpracy z Ricoh
- Zmiana na stanowisku Indirect Sales Director w Ricoh Polska
- Wyróżnienia Buyers Lab dla Ricoh
- Wyróżnienia BLI dla systemów produkcyjnych Ricoh
- Wspieramy WOŚP - dowiedz się jak!
- Trzy nowe aparaty w ofercie Ricoh
- Tonery Ricoh z certyfikatem Smithers Pira
- The Art of the New – rusza roadshow Ricoh
Tagi:
- „Quiet quitting” mit czy prawdziwy problem?
- Złoty i srebrny – nowe tonery specjalne od Ricoh
- Zwiększona elastyczność produkcji dzięki nowej maszynie hybrydowej Flora X20 UV wyprodukowanej we współpracy z Ricoh
- Zmiana na stanowisku Indirect Sales Director w Ricoh Polska
- Wyróżnienia Buyers Lab dla Ricoh
- Wyróżnienia BLI dla systemów produkcyjnych Ricoh
- Wspieramy WOŚP - dowiedz się jak!
- Trzy nowe aparaty w ofercie Ricoh
- Tonery Ricoh z certyfikatem Smithers Pira
- The Art of the New – rusza roadshow Ricoh